Rezultatele concertului


Multumesc celor peste 500 de participanti la concertul O NOAPTE SFANTA din 19 decembrie de la Brasov. Sala a fost arhiplina fapt ce m-a bucurat enorm.

Pentru prima data de cand organizez concerte, am avut curajul sa cer bilete de intrare. Costul unui bilet a fost de 10 lei iar participantii au primit in schimbul talonului cate un compact disc cu muzica de colinde si o carte.

Am mizat pe faptul ca se vor vinde toate biletele insa, eu fiind foarte implicat in organizarea generala a concertului nu am reusit sa vand decat aproximativ 200 de bilete. Dupa inceperea spectacolului a fost permisa intrarea in sala si fara bilet de intrare ca sa se umple sala. In aceasta situatie balanta de incasari si plati a fost usor pe minus. Fata de concertul de anul trecut cand am fost mult pe minus (datorie de 3500 Euro), anul acesta e floare la ureche (doar vreo 100 de euro datorie).

Totusi, din alte trei puncte de vedere concertul a fost un succes.

In primul rand, din punct de vedere artistic, sunt foarte multumit de ce au oferit artistii si formatiile. Muzica a fost de o inalta calitate. Vom scoate 2 CD-uri audio cu ce s-a cantat la concert si inca multe persoane se vor bucura de muzica sublima de care am avut parte.

In al doilea rand am reusit sa informez publicul de situatia dificila a copiilor si adultilor din Hetea, judetul Covasna. Chiar daca am avut la dispozitie doar 6 minute (pe care le-am prelungit pana la 8 minute), plus cateva scurte interventii din timpul concertului, cred ca am reusit sa sensibilizez pe cei prezenti. Acestia vor putea in viitor sa sprijine proiectul nostru.

In al treilea rand consider ca a fost un succes concertul si din punct de vedere al implicarii publicului. Am avut 3 urne in care cei prezenti au putut depune sume de bani si am vazut multa lume oferind cu bucurie. De asemenea, multi participanti au adus diverse lucruri pentru copiii din satul celor 70 de bordeie. Iar ce m-a incurajat cel mai mult este faptul ca o persoana pe care o cunosc bine, la sfarsitul concertului a promis ca ma ajuta cu o cantitate importanta de lemn pentru constructia Centrului de Educatie 70 din Hetea. De asemenea, un bun prieten de-al meu din America, desi nu a participat la concert, mi-a trimis pentru acest proiect suma de 1.000 de dolari.

Dumnezeu sa ii binecuvinteze pe toti care s-au implicat in acest proiect.

Deci, chiar daca din vanzarea biletelor si din donatiile stranse in timpul concertului nu am reusit sa ne acoperim 100% cheltuielile de organizare, totusi impactul concertului a fost mult mai mare decat am crezut. De aceea cred ca pana la primavara vom ridica acest Centru de Educatie pentru copiii din Hetea, lucru care nu s-ar fi realizat fara acest concert.

Abea astept sa avem acolo o sala de cursuri pentru copii, cu mobilier adecvat, precum si cateva cabine de duş unde cei 250 de copii ai satului (si nu numai ei) sa se poata spala cu apa calda, sapun si sampon.

Pana atunci va trebui sa gasim un sistem de voluntariat pentru educatia copiilor din Satul celor 70 de bordeie.

Cand primesti ceva ce iti doresti mult, te bucuri o vreme pana te obisnuiesti cu acel lucru.

Cand oferi ceva, cuiva care are nevoie in permanenta de acel lucru, bucuria ta dureaza mult mai mult!

Sa ne bucuram de viata pe care am primit-o de la Dumnezeu oferind dragoste si slujire celor ce au mare nevoie de noi!

2 comentarii

Din categoria Concerte, Educatie copii, Fundraising

2 răspunsuri la „Rezultatele concertului

  1. Clementa Cazan German

    Domnul iti va binecuvanta din belsug eforturile. Mult succes in continuare!

  2. Multumesc mult pentru incurajare!

Lasă un răspuns

